banner

Pagpugong sa mga lami: Ang unang draft alang sa mga komentaryo nagsugyot nga ang mga substansiya sa lami makadani sa mga menor de edad, ug niining higayona mas klaro na.Ang mga sangkap gikunhoran gikan sa 122 ngadto sa 101 (lakip ang menthol, kape nga kinuha, cocoa extract), ug uban pang mga lami gidugangan base sa mga lami sa tabako.

Pagdili sa mga eksibit/forum/eksposisyon: Ang mga kategorya sa tabako panagsa ra nga gihimo sa mga lokal nga eksibisyon.Kanunay silang gitawag nga product import fairs/import expos.Tanan sila mga internal nga import expo.Dili kini bukas sa publiko, ug ang mga e-cigarette gikontrol sa paghisgot sa tradisyonal nga mga sigarilyo.

Walay ekslusibong operasyon: Ang tradisyonal nga tabako miagi sa dalan sa ekslusibo/nagtakuban nga ekslusibo.Kung ang kategorya sa elektronik nga sigarilyo gibutang sa merkado, gisugyot nga dili molihok sa usa ka eksklusibo nga paagi aron mapugngan kini sa pagsubay sa daan nga dalan.

21

Walay ekslusibong operasyon: Ang tradisyonal nga tabako miagi sa dalan sa ekslusibo/nagtakuban nga ekslusibo.Kung ang kategorya sa elektronik nga sigarilyo gibutang sa merkado, gisugyot nga dili molihok sa usa ka eksklusibo nga paagi aron mapugngan kini sa pagsubay sa daan nga dalan.

 

Pagparehistro alang sa pag-eksport sa mga produktong elektronikong sigarilyo: Dili kini mahimo sa mga termino sa operability.Ang mga kompanya sa gawas sa nasud mahimo pa nga magprodyus kung gitugyan nila ang domestic nga produksiyon, ug ang pagrehistro magdala mga babag sa pagpamaligya.Ang pagkansela sa kini nga artikulo mapuslanon sa produksiyon ug pagpamaligya sa eksport.

 

Artikulo 33 "Ang mga produkto sa e-sigarilyo nga wala gibaligya sa China ug gigamit lamang alang sa pag-eksport kinahanglan nga magtagbo sa mga balaod, regulasyon ug mga sumbanan sa destinasyon nga nasud o rehiyon; kung ang destinasyon nga nasud o rehiyon wala’y kalabutan nga mga balaod, regulasyon ug sumbanan, kinahanglan nila nga makab-ot ang mga kinahanglanon sa mga balaod, regulasyon ug mga sumbanan sa destinasyon nga nasud o rehiyon. ang mga balaod sa akong nasud, regulasyon ug mga sumbanan nga may kalabutan sa mga kinahanglanon", ang mga produkto sa pag-eksport kinahanglan lamang nga makatagbo sa mga kinahanglanon sa destinasyon nga nasud.

 

Sa kinatibuk-an, kini nga pamaagi sa pagdumala sa e-cigarette mas mahimo, ug ang sistema sa lisensya gipatuman alang sa produksyon, pakyawan ug retail sa mga e-sigarilyo, nga dili kaayo lahi sa draft.Ang mga elektronikong sigarilyo gihubit nga mga atomizer, ug ang lainlaing mga porma sa mga produkto makita sa merkado, nga parehas nga gikontrol sa mga atomizer.Sa katapusan, ang ubang mga bag-ong klase sa mga produkto sa tabako gisugyot, ug ang mga bag-ong tipo sa mga produkto sa tabako nga mahimong makita sa umaabot gilakip sa sakup sa pagkontrol.Tan-awa ang Artikulo 44, "Ubang bag-ong mga matang sa mga produkto sa tabako ipatuman subay sa may kalabutan nga mga probisyon niini nga mga Lakang."

 

panglantaw sa negosyo sa pag-eksport

 

Ang intensity sa e-cigarette policy releases sa miaging duha ka tuig milapas na sa miaging 10 ka tuig.Kini nga pamaagi sa pagdumala mas mapuslanon kaysa makadaot sa dagkong mga kompanya sa pag-eksport, tungod kay ang mga kompanya sa ulo ug liog mahimo nga labi ka maayo sa mga termino sa mga talento ug pagsunod., makahimo sa pagtubag sa mga kausaban sa palisiya, apan mas dili paborable alang sa gagmay nga mga negosyo, tungod kay ang gagmay nga mga negosyo mahimong mas lisud nga makab-ot sa pagsunod

lebel.

 

Gikan sa panglantaw sa gawas nga mga merkado, ang Middle East ug South America makakita sa mas dako nga pagtubo sa 2022;ang merkado sa Europe mas lig-on kaysa sa merkado sa US ug gilauman nga motubo nga makanunayon;ang US mao gihapon ang pinakadako nga merkado sa panginahanglan.

 

Ang merkado sa e-sigarilyo kusog nga mitubo, busa kinahanglan nga kontrolon ang pagdumala.Kini nga matang sa pagdumala gilauman nga mas sayon ​​kay sa tradisyonal nga tabako.Pananglitan, ang mga e-cigarette mahimong ma-install nga adunay pag-ila sa nawong, mga kandado sa bata, ug uban pa, ug ang teknolohiya sa regulasyon gilauman nga hinayhinay nga ma-moderno.

 

Gikan sa Enero hangtod sa Pebrero, ang mga eksport sa kompanya padayong kusog nga mitubo.Ang nag-unang mga rehiyon sa pagbaligya mao ang Europe, America, Southeast Asia, ug uban pa. Ang mga nag-unang produkto mao ang mga disposable nga sigarilyo ug mga refill.

 

Ang punto sa panglantaw sa brand

 

Mga pagdili sa lami: Artikulo 26 "Gidili ang pagbaligya sa adunay lami nga mga sigarilyo nga elektroniko gawas sa mga lami sa tabako ug mga elektronikong sigarilyo nga mahimong idugang sa mga atomizer sa ilang kaugalingon."Niining higayona, ang mga pagdili sa lami klaro kaayo, nga nanginahanglan mga lami sa tabako.Gikan sa panan-aw sa mga tatak ug pabrika, ang panukiduki ug pag-uswag ug kabag-ohan sa mga lami sa tabako madugangan.Gikan sa panglantaw sa panginahanglan sa mga konsumidor, human ang pagbaligya sa mga lami sa prutas nga gidili, pipila ka mga batan-on gilauman nga mobiya gikan niini nga grupo sa mga konsumidor.Walay piho nga produkto sa pagdumala.Kung naapil ba kini sa sakup sa pagdumala medyo maayo alang sa mga produkto sa pag-atomo sa herbal.

 

Sa lebel sa channel: adunay mga reserbasyon mahitungod sa mga retailer kaniadto, ug higpit nga mga kinahanglanon alang sa mga wholesaler (gikinahanglan nga i-report sa Konseho sa Estado alang sa pag-apruba).Niining panahona ang mga may kalabutan nga mga konsepto giburot (Artikulo 28 "Ang mga negosyo nga naghupot sa monopolyo sa tabako nga pakyawan nga mga lisensya sa negosyo, nga gi-aprobahan sa Konseho sa Estado nga monopolyo sa tabako Human sa pag-uyon sa departamento sa administratibo, ang pakyawan nga negosyo sa mga imported nga produkto mahimo lamang nga moapil human sa pag-usab sa sakup sa ang lisensya”). Posible nga ang awtoridad sa pag-apruba sa mga wholesaler itugyan ngadto sa probinsyal o ubos nga lebel; kini nga pagdili sa lami adunay dakong hampak sa mga retailer. Sa kinatibuk-an, ang channel gilauman nga moagi sa usa ka dakong pagbag-o ug reshuffle . Sa umaabot, mahimo nga dili kini usa ka tindahan sa koleksyon o usa ka modelo nga espesyalista nga tindahan, tungod kay ang presyur sa pagsalig lamang sa mga lami sa tabako mahimong dako. Gilauman nga ang channel sa elektronik nga sigarilyo ibaligya sa mga convenience store ug tabako sa umaabot Ang pagbag-o sa network. Ang kinahanglan nga masubay sa ulahi mao kung kontrolon ba sa mga probinsya ug syudad ang pagbaligya sa dili tabako nga e-sigarilyos gikan sa Mayo 1.

 

Detalyado nga mga lagda: Ang detalyado nga mga lagda sa lain-laing mga probinsya ug siyudad mahimong ipaila sa Abril, ug ang pagpatuman sa mga lagda sa lain-laing mga rehiyon gilauman nga lahi.

 

Kinatibuk-ang epekto: Maayo kini alang sa mga nanguna nga tatak, nga adunay mas lig-on nga abilidad sa pagtubag sa mga pagbag-o sa palisiya, pag-shuffling sa channel ug pagbag-o.

 

Q&A

 

P: Mahimo bang magkalainlain ang mga lami sa tabako?Ubos sa mga pagpugong sa 101 nga mga additives sa umaabot, unsa ang lawak alang sa kalamboan?

 

A: Taliwala sa 101 ka additives, 3 ang gigamit para sa solidong electronic cigarettes, cellulose, calcium carbonate, ug guar gum, mao nga 98 na lang ang nahibilin.Ang lami sa tabako ingon nga nag-unang tono, makahimo og mga kalainan, pananglitan, adunay mga kalainan sa panimpla, menthol, ug uban pa.

 

P: Unsa ang kahimtang sa pagbaligya sa mga tatak sa elektronik nga sigarilyo sa China gikan sa Enero hangtod Pebrero?

 

A: Gikan sa Enero hangtod sa Pebrero, ang mga nanguna nga mga tatak nagpabilin nga parehas sa miaging tuig ug gamay nga milambo, samtang ang gagmay ug medium nga kadako nga mga tatak labi nga naapektuhan ug migawas.Ang mga tag-iya sa brand kasagaran adunay 1-2 ka bulan nga imbentaryo, gamay nga kantidad sa imbentaryo sa mga channel, ug mga 30 ka adlaw sa terminal nga imbentaryo.Ang maayo nga pagtunaw sa imbentaryo molungtad labing menos 2-3 ka bulan.Ang bag-ong pamaagi ipatuman sa Mayo 1, ug ang presyur sa destocking medyo taas.

 

P: Ang mga regulasyon niini nga draft ipatuman sa Mayo 1.Mahatag ba ang mga hingtungdan nga lisensya sa wala pa kana?

 

A: Dako ang posibilidad nga ipatuman kini sa Mayo 1. Kinahanglan nga mag-aplay ang mga praktis alang sa lisensya sa dili pa.Ang impormasyon gi-report sa miaging tuig.Gilauman nga ang piho nga mga pamaagi kung giunsa ang pag-aplay alang sa usa ka lisensya ipaila sa umaabot nga umaabot, apan ang tanan nga pagproseso mahuman sa wala pa ang Mayo 1. Kung ang oras hamubo kaayo, ang nanguna nga mga negosyo nga nakatuon sa pag-eksport mahimong magpagawas sa unang batch , ug dayon iapud-apod kini sa mga batch.Gilauman nga hatagan usab og grace period ang mga negosyo nga wala pa maka-isyu og lisensya human maka-apply.

 

P: Giunsa nimo pagtan-aw ang follow-up nga pagdumala sa sintetikong nikotina sa merkado sa US?

 

A: Adunay usa ka taas nga posibilidad nga kini ma-classified sa tradisyonal nga pagdumala sa nikotina, apan magkinahanglan kini og panahon sa pagpatuman;ang paghimo sa sintetikong nikotina mao ang panguna aron malikayan ang pagdumala sa merkado sa US.Sa tinuud, ang pag-follow-up kinahanglan nga magpunting sa isyu sa gasto.Sa pagkakaron, ang gasto sa sintetikong nikotina walay bintaha (gamay pa ang gidaghanon).).

 

P: Ang follow-up nga suplay ug panginahanglan sa natural nga nikotina?

 

A: Ang gidaghanon sa nikotina nga makuha adunay kalabotan sa abot sa mga dahon sa tabako ug sa mga punoan sa tabako sa mga dahon sa tabako.Sa tibuuk kalibutan, ang kapasidad sa produksiyon sa mga dahon sa tabako sobra, ug adunay usab daghang mga dahon sa tabako sa China.Wala’y daghang problema sa pagkuha sa nikotina gikan sa basura sa tabako nga nahimo sa produksiyon sa tabako sa tibuuk nasud.Walay problema sa pagsiguro sa gidaghanon sa nikotina nga gikinahanglan alang sa produksyon sa electronic sigarilyo.Ang nikotina nga sulod sa tabako kasagaran 1%-3%, ug ang pinakataas nga barayti labaw pa sa 8%.Kung ang panginahanglan alang sa nikotina modaghan, ang mga barayti sa tabako nga adunay taas nga sulud sa nikotina mahimong itanom aron matubag ang panginahanglan.

 

P: Ang mga produkto ba sa plug-in ma-regulate sa umaabot?

 

A: Kung kini ibaligya sa kinatibuk-an, kini i-regulate gihapon sumala sa elektronik nga sigarilyo, tan-awa ang Artikulo 40 (ang atomized nga mga substansiya nagtumong sa mga sagol ug auxiliary nga mga substansiya nga mahimong bug-os o partially atomized ngadto sa aerosol pinaagi sa elektronik nga mga himan);kung wala’y kalabotan Mahimong angayan nga likayan ang mga stick sa panimpla nga ibaligya.

 

P: Makabaligya ba ang tradisyonal nga mga tindahan sa tabako ug mga elektronikong sigarilyo ubos sa bag-ong mga lakang?

 

A: Ang tradisyonal nga mga tindahan sa tabako kinahanglan nga magdugang ug mga lisensya sa pagbaligya sa e-sigarilyo ngadto sa kasamtangan nga mga lisensya sa pagbaligya sa tabako.Hangtud nga ang mga pakyawan nga kompanya ug mga plataporma gi-regulate, wala’y mga babag sa pagpamaligya.

 

P: Giunsa nimo pagtan-aw ang pag-uswag sa mga disposable nga sigarilyo sa umaabot?

 

A: Gilauman nga ang mga disposable nga produkto wala’y daghang lugar alang sa pagtubo sa China.Ang mga disposable nga mga produkto (kasagaran duha o tulo ka gatos ka puffs, ug ang usa ka pakete sa sigarilyo gibana-bana nga halos pareho) maayo ang pagbaligya sa Estados Unidos, kasagaran tungod kay 1) ang presyo ubos, ug 2) ang lami dili maayo Ang domestic nga bentaha medyo gamay, mao nga kadaghanan sa mga bomba sa China giusab.


Oras sa pag-post: Mar-18-2022